Haluatko muuttua mielenkiintoiseksi?

Kun haluat muuttua mielenkiintoiseksi, ala treffailla uutta asiakastamme Vastavirtaa! Vastavirran missio on yksinkertainen – tehdä asiakkaan brändistä mielenkiintoinen.

Miten tämä toteutetaan? Yritys auttaa asiakkaitaan ajattelemaan, toimimaan ja viestimään kiinnostavasti. Onnistuakseen tässä he ovat kehittäneet strategisen markkinoinnin metodin, joka muuttaa ajattelumalleja. Vastavirta tuo uudella tavalla yhteen rautaisen bisnesosaamisen ja luovan suunnittelun taian. Työkaluinaan he hyödyntävät monipuolisesti modernin markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia.

 

”Vastavirta perustettiin vuonna 2011, koska näimme ja koimme, että vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan. Päätimme heti, että missionamme on tehdä asiakkaidemme yrityksistä ja brändeistä mielenkiintoisia. Toimintamme luonne on muuttunut jonkin verran sitten Vastavirran perustamisen. Nykyisin toiminta on enemmän pitkäjänteistä yhteistyötä yksittäisten projektien sijaan.” Vastavirran toimitusjohtaja Jan Grehn kuvailee.

 

”Kun ihmisten mielenkiinto herää, siitä seuraa myös tulosta!”

 
Grehnin mukaan on olemassa kolmenlaisia yrityksiä:
 

”Ensinnäkin, on olemassa suuri joukko harmaita ja tasapaksuja myötävirtaan kulkijoita. Tämä ei sinänsä ole väärin tai huonoa, mutta nämä yritykset tuskin ovat, tai niistä koskaan tulee, oman alansa ykkösiä.”

 
Harmaiden ja tasapaksujen yritysten lisäksi on myös toisen ryhmän yrityksiä. Tällaiset firmat ovat niitä, jotka saattavat menestyä tehokkuuden, nopeuden, halpojen hintojen tai jonkin teknisen kilpailuedun johdosta. Menestystä jatkuu niin kauan, kunnes kilpailuetu on syöty pois.
 
Pitkässä juoksussa menestyvät ja tulosta tekevät yritykset ovat kuitenkin niitä, jotka “uivat vastavirtaan.” Yritykset jotka haluavat olla mielenkiintoisia ja halutuimpia – niiden luokse hakeutuvat parhaat asiakkaat, kumppanit, sidosryhmät, työntekijät ja suuri yleisö. Ne ovat yrityksiä, joista tykätään.
 

”Jos haluaa menestyä ja olla numero 1, niin sinun täytyy olla mielenkiintoinen ja haluttava”, Grehn kiteyttää.

 

Haluatko uida Vastavirtaan?

Tarvitsetko pikaista sparrausapua ja/tai päivitystä yrityksesi ytimeen, lupauksiin, brändi-ilmeeseen tai apuja sosiaalisen median hyödyntämisessä? Vai kaipailetko kenties pidempiaikaista kumppania yrityksellesi?
 
Vastavirta tarjoaa lokakuun loppuun asti Business Center Papulan asiakasyrityksille -10 % kaikista palveluista. Piipahda Kampin toimiston 6. kerroksessa ja kysy lisää (Fredrikinkatu 61 a 6. krs).