Kurkkaus Tikkurila Festivaalien kulisseihin

Fredrikinkadun toimistohotellimme on saanut uuden viihdemaailmaan keskittyneen yrityksen rikastuttamaan asiakaskuntaamme. Tikkurila Festivaali on suomalaiseen musiikkiin keskittynyt festivaali, joka järjestetään 21.–22. heinäkuuta Hiekkaharjun urheilupuistossa, Vantaalla.

Tikkurila Festivaali on järjestetty vuodesta 2014 lähtien, ja ensi vuonna on tiedossa 5-vuotiskekkerit. Päävastuu festivaalien järjestämisestä on kahden hengen ydintiimillä, Jan Grehnillä ja Heidi Hujasella. Grehn ja Hujanen työskentelevät festivaalin parissa vuoden ympäri ja lisäksi tiimiin liittyy lisää ihmisiä aina alkuvuodesta. Itse festivaalien aikaan tapahtuma työllistää lähemmäksi 500 henkeä mukaan lukien vapaaehtoiset.

 

”Jotkut ottavat jopa palkatonta vapaata päästäkseen työskentelemään vapaaehtoiseksi Tikkurila Festivaaleille”,

kertoo Grehn. Tikkurila Festivaalille onkin erityisen tärkeää, että kaikista työntekijöistä pidetään hyvää huolta.

 

Huikean tiimin lisäksi sponsorit ja yhteistyökumppanit ovat isossa asemassa, mitä tulee festivaalin onnistumiseen. Grehn kertoo festivaalin toiminnan pohjautuvan hyvin vahvasti yhteistyökumppaneihin ja sponsoreihin:

 

”Meille sponsori ei tarkoita sitä, että läimäytetään jonkun yrityksen logo isolla johonkin näkyvälle paikalle. Sponsorit kertovat usein hyvin räätälöidyllä tapahtumanäkyvyydellään paljon festivaalin toiminnasta, sisällöstä ja Tikkurila Festivaalille tärkeistä asioista – kuten esimerkiksi ekologisuudesta.”

 

Festivaali käy muun muassa ilmasto- ja roskasähköllä, jonka mahdollistaa yhteistyö Vantaan Energian kanssa.

Kun pelkkä musiikki ei riitä – kokemuksia, fiilistä & tunnelmaa

 

Entä sitten asiakaskunta? Tikkurila Festivaalin asiakaskunta koostuu Grehnin mukaan kaikenikäisistä, kaikki vauvasta vaariin ovat lämpimästi tervetulleita. Grehn on kuitenkin huomannut, että festari on enemmän aikuisempaan makuun.

 

Tikkurila Festivaalin liput ovat jaettu muutamaan erilaiseen kategoriaan. Tavallinen pääsylippu oikeuttaa sisäänpääsyyn todella hyvin järjestetyille festareille. Maksimoidakseen hyvän ja huolettoman festivaalikokemuksen, voi asiakas valita itselleen VIP-lipun.

 

”Ja VIP ei siis tarkoita mitään erillistä karsinaa, missä voi itsekseen kuunnella artisteja”,

naurahtaa Grehn. Tikkurila Festivaalin VIP on yhtä kuin helppo festarikokemus – asiakkaan ei tarvitse huolehtia kuin saapumisesta paikalle.

 

”VIP on helppoutta, ei pröystäilyä.”

 

Tikkurila Festivaalin VIP-lippupaketti onkin varmasti kokemisen arvoinen – festivaalin ’vippi’ oli valittu tapahtumajärjestäjien kesken parhaaksi vipiksi viime vuonna! Festareille on myös mahdollista ostaa Business VIP -lippu, joka on tarkoitettu yritysvieraille sekä heidän asiakkaille ja yhteistyökumppaneille.

 

Suosittelemme tutustumaan Tikkurila Festivaaliin, vaikka et olisi suomalaisen musiikin suurkuluttaja. Festivaali kun ei ole enää pelkkää musiikkia.

 

”Nykyisin ihmiset miettivät todella tarkkaan mihin rahansa laittavat ja pelkkä musa ei enää merkitse. Ihmiset maksavat kokemuksesta, fiiliksestä ja tunnelmasta”,

 

summaa Grehn. Ja näitä kaikkia on varmasti luvassa heinäkuussa Vantaalla.

 

Business VIP -tiedustelut voi lähettää osoitteeseen myynti@tikkurilafestivaali.fi.